lørdag 14. juni 2008

Franatra & Sjimpanje

Da var det endelig ferie!! Hadde eksamen på torsdag, i Sociale Psychologie van het Zelf, og etterpå feiret Tiril og jeg med Vla (deilig hollandsk dessert), Frank Sinatra på høytaleren og sprudlevin!


Stemningen var riktig så høytidelig - det skulle nå bare mangle, i og med at vi nå er ferdig med første avdeling! Hurra for oss, og alle på kullet vårt der hjemme. Nå begynner en ny æra, når jeg først klarer å surre meg hjem. Den 30.juni reiser jeg herifra; med pakk og kamel drar jeg til Tyskland for å besøke mine besteforeldre. Der møter jeg også mine foreldre, som tar med seg mesteparten av bagasjen min hjem, mens jeg vender snuten sørover; etter å ha snakket om det fire år på rad, skal jeg endelig få oppfylt drømmen min om Italia! 10.juli bærer det av sted til Napoli for å besøke en venn (Nærmere bestemt Pioppi enda litt lenger sør; se bildet). Så håper jeg å få sett Roma og Toscana i tillegg, og man kan forvente å se mitt (brune!) åsyn i Bergen igjen i begynnelsen av august. Jeg gleder meg! Både til ferie, og til å komme hjem!

Pioppi

Vel, etter at Tiril og jeg (med litt hjelp fra Kevin) var godt på vei ned i flaska med musserende, snakket vi nok en gang om hvor deilig det var å være ferdig. Og Tiril spruter ut med hva som ble den veldig søte tittelen for dette innlegget; Ja, Franatra og Sjimpanje! Skål ;)

2 kommentarer:

Hilde sa...

gratulerer så masse med vel overstått eksamen!
Hurra!

Og du - så deilig det hørtes ut med Ialia! aiaiai :)

Cathie sa...

Takk :) Og jepp, Italia blir snacks! Du er deilig.