søndag 24. februar 2008

Fiskesuppe og Tilslørte Bondepiker

I går, lørdag, var det min tur til å gjeste ISN-faddergruppa for et realt norskt måltid! Jeg lagde fiskesuppe, og til dessert; Tilslørte Bondepiker. Det ble enormt godt mottatt, og vi hadde en riktig trivelig kveld! Til tross for at jeg sovnet på sofaen og våknet ti minutter før de første skulle komme - og da manglet jeg fremdeles å gjøre samtlige dagligvareinnkjøp for å fø gjengen... Obs! Men alle var forsinket og i godt humør, så det medførte ingen problemer! Vi var på det meste 18 (eller noe) mennesker i mitt lille rom, og alle var så imponert over sofaen! Selv de som har vært skeptiske til mitt noe alternative opplegg. (Det viser seg faktisk at ordet har spredd seg her på huset, og folk jeg har møtt har sett skrått på meg og spurt; Å, er det du som er hun halvsprø jenta som har sofaen ut mot vinduet? Veldig festlig... )

Vel, suppe var det aldeles nok av; jeg hadde to kjeler på størrelse med denne, og dette er det som var igjen etter at alle var gode og mette:
(Jeg hadde lånt kjelene av noen naboer - jeg er ikke så etablert her enda....) Avlutningsvis bar det ut for å danse danse danse hele natten igjennom!

1 kommentar:

Anonym sa...

for et emne altså! den skal du ha!
10 poeng til deg, som hilde ville sagt ;)

elisabeth