søndag 10. februar 2008

Marked

Vi spiste også eplekake på en kjent plass; den var meget god, men så mektig (skjønt jeg tror det i hovedsak var kremen) at jeg orket knapt mer enn halve!! Utsikt over en kanal (jeg går ikke lei de... Særlig ikke i sol!!!)
Så har jeg skaffet meg sykkel i dag! Så nå er jeg en ekte amsterdammer! Skal male den rød, også har jeg en ringeklokke i form av en marihøne, så det blir perfekt! Så kommer jeg til å kjenne den igjen også... Det er virkelig et HAV av sykler parkert over alt her!
Her er et av de smaleste husene i Amster. Det er knappe 2 meter bredt, og hvis du er her noen gang og ser det; ikke ring på og spør hvor langt det er eller hvordan de har plass til en seng der. Turister gjør det visst hele tida, og de som bor der blir skikkelig hissige(forståelig nok!).

Ingen kommentarer: