mandag 31. mars 2008

Arne på besøk

Vel, eksamen (den jeg hadde tirsdag for to uker siden altså) gikk ok, tror jeg. Får vite resultatet i morgen. Siden den tid har det skjedd mye: onsdagen etter kom Arne fra bandet! Han skulle til sin søster i Danmark, men tok snarveien innom Nederland på veien! Veldig trivelig. Vi var på jazzklubb, fikk låst hjulet på bilen (fordi vi ikke betalte nok for parkering) og tok en roadtrip til noen diker nord for Amsterdam. Det var skikkelig dårlig vær, og utrolig fasinerende å være så i nærkontakt med naturen! Kjenne regnet piske i ansiktet, jeg følte meg levende!
Fredag morgen kjørte Arne meg og Conde, en spansk kamerat, til Utrecht - les innlegget 'Hitch-Hiking' for å se hva vi gjorde der!




2 kommentarer:

Anonym sa...

Detter er litt morsomt - min bror og søster (Kjetil og Silje) holdt på å le seg ihjel av en bil rett uten for vinduet vårt som hadde fått ful klemme på hjulet, kan dette være en tilfeldighet? ;P

Anonym sa...

uff, sånn går det når jeg må stå opp så tidlig: det skal stå gul klemme, ikke ful klemme, og det skal stå dette, ikke detter.

kremt.